maandag 3 januari 2011

Starting a new year full of hope...



Allereerst: Happy Newyear!
Ja ja, ik weet het, het is een paar dagen te laat. Ik ben een paar dagen ziek geweest, wat begon op oudjaarsavond. Dat was natuurlijk erg vervelend, omdat ik steeds de nijging had om m'n bed in te duiken en als een blok in slaap te vallen, maar dan miste ik al het vuurwerk en de gezelligheid. Het was toch heel gezellig en wat een mooi vuurwerk!
Het was een paar dagjes uitzieken in ieder geval waard!

Jaahaa, ik weet het, ik doe even niet origineel, maar deze moet er toch écht bij rond deze tijd:






Voornemens heb ik niet bedacht. Ik bedoel, weet jij ze nog van vorig jaar? Ik in ieder geval niet. En als ik wel aan voornemens zou doen, zijn ze in maart al vergeten.



Toch probeer ik 2011 vol goede moed in te gaan.
Mijn motto was altijd:
"Droom je leven niet, maar leef je dromen" Dit komt eigenlijk neer op de klassieker: "je leeft maar één keer" Maar dit is makkelijker gezegt dan gedaan.


We gaan er dit jaar weer keihard tegenaan, we máken 2011 gewoon een topjaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten