maandag 10 januari 2011

Clean, clean, clean!

Zonder schone huid, haal je niet het optimale eruit. Dus goed reinigen en altijd een hydraterende dagcrème aanbrengen laat je huid stralen en geeft het een gezonde, frisse look.
hoe doe ik het:
Elke avond, ook al ben ik om half 3 pas thuis, begin ik met mijn make-up eraf te halen. Dit is zó belangrijk! Make-up is killing voor je huid als je het er een nacht op blijft zitten. Ook al het je maar 1 laagje mascara op en verder niets, het is nog niet goed om het te laten zitten. Als het er nooit afhaalt, raken je poriën verstopt en zul je later sneller rimpels krijgen. De make-up reiniger die ik gebruik is van Olaz. Ik heb al snel een droge huid, daarom is deze reiniger perfect voor mij.
Hij is voor een normale, droge en gecombineerde huid. Met deze reiniger vliegt mijn make-up (zelfs waterproof!) eraf!
Ik houd niet zo van pads, omdat je veel moet wrijven. De huid rond mijn ogen worden er rood en wat dikker van, en het irriteerd dan een beetje. Dus voor een gevoelige huid is deze reiniger ook heel fijn.




Als je toch meer van de pads bent, kan je ik de Nivea pads aanraden. Ze werken goed, maar zijn niet echt voor mijn ogen geschikt, maar dat is natuurlijk voor elke huid anders.



Dit is niet voor make-up eraf halen, maar puur ter verzorging van je gezicht:
Mijn gezicht reinig ik elke dag met de SOSkin lijn van mylène. Deze speciaal voor jongeren ontwikkelde reinigingsproducten zorgen ervoor dat je poriën worden schoongemaakt en geopend, waardoor je een stralende huid krijgt.

Facial foam
Allereerst begin ik met de Foam. Die zuivert je huid grondig.



Facial lotion
Daarna doe ik de lotion op een wattenschijfje, en dep mijn gezicht ermee.
Het hydrateert en hersteld de huid. Ook verwijderd het de laatste onzuiverheden in je gezicht.




Facial cream
Als laatste de dagcrème.
Deze hydraterende crème neemt het teveel aan talg weg en geeft je gezicht een matte, gezonde uitstraling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten