vrijdag 14 januari 2011

MNY review

De lijn MNY by Maybelinne is een lijn met make-up allerlei verschillende kleuren. Dit is heel leuk omdat het bij elkaar per kleur bij elkaar ligt, en het ziet er heel leuk uit. Deze make-up is heel goed betaalbaar, dus dat is ook een voordeel. Dit is wat ik heb meegenomen, in de bruine tinten:




Het zijn een beetje glammy en een beetje mettalic, maar toch nude kleuren.


De lippgloss ruikt ook nog eens heerlijk.


De ogeschaduw swatches
Ik heb geen foto geplaatst van de make-up op mijn ogen, omdat het niet duidelijk op mijn camera komt, omdat ik geen spiegelreflex heb. Ook daarom zijn de swatches niet heel duidelijk.

Dit is de lippgloss. Hij heeft niet heel veel kleur, maar geeft toch een natuurlijke glossy look.
MNY is exclusief verkrijgbaar bij de etos en zeker de moeite waard!

1 opmerking:

  1. Ik heb je getagd op mijn blog.
    Je hebt een award ontvangen!
    x
    ps ookal weet ik stiekem dat je bent gestopt..

    BeantwoordenVerwijderen