vrijdag 10 december 2010

Cute NaniBirds!

Laatst was ik een beetje aan 'rond hangen' op internet, toen ik ineens een superschattige site tegen kwam: www.nanibird.com !

Het is een site vol paperart, in de vorm van cute vogeltjes! Ze zijn er in verschillende soorten en maten, dus er is altijd wel iets leuks bij. Ik moest even zoeken, maar uiteindelijk vond ik de downloads. Je moet namelijk bij de homepagina links kijken, waar je kleine plaatjes van eitjes ziet staan, met Batch one, Batch two enz. ziet staan. Als je op één van die links klikt, kom je bij de downloads. Ik heb er een paar uitgeprint en in elkaar gezet, en ze zijn echt zo lief geworden!

Check hier het resultaat:



Zoals je ziet is de 1e, de rode een beetje mislukt, dat komt omdat ik
nog maar wat ging proberen, met in elkaar flatsen, maar toen heb ik toch maar even een youtube filmpje opgezocht, zodat je kunt zien in welke volgorde je het best kunt vouwen en plakken. Je moet alles wel heel precies doen, want anders komt 'ie niet zo goed uit, en heb je een scheef vogeltje, zoals mijn rode.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten